Top
m

FAQ Page

  |  FAQ Page

Gdzie mogę obejrzeć przykładowe ekspozycje kuchenne?

Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu kuchni w Warszawie przy ul. Bartyckiej 114 – Salon Aranżacji Wnętrz.
Nasze ekspozycje kuchenne zostały zaprojektowanie i zrealizowane kompleksowo zakładając ich pełną funkcjonalność, łącznie z podłączeniem mediów (prąd, woda).

Czy mogę zamówić projekt kuchni dokładnie taki, jak na jednej z zaprezentowanych ekspozycji?

Tak. Każdą z zaprezentowanych ekspozycji możemy dostosować do indywidualnych potrzeb klienta, uwzględniając identyczne materiały wykończeniowe oraz rozwiązania i mechanizmy meblowe.

Jakie informacje przygotować na pierwsze spotkanie z projektantem?

Pomocne będą wszelkie materiały i dokumenty dotyczące pomieszczenia np.:
– plany od dewelopera (w przypadku nowego mieszkania),
– odręczne plany z naniesionymi wstępnie wymiarami,
– zdjęcia poglądowe.
Dokładne wymiarowanie pomieszczenia może wykonać nasz projektant lub stolarz.

Czy spotkanie z projektantem wymaga ustalenia terminu i godziny?

Nie koniecznie. Jednak dla zapewnienia indywidualnej obsługi, zalecamy kontakt telefoniczny lub e-mail w celu umówienia terminu wizyty – tel. 22 55 96 596 lub kuchnie@kim24.pl.

Jak długo trwa opracowanie projektu?

Czas oczekiwania uzależniony jest od  bieżącej ilości zleceń projektantów i waha się od 2 do 10 dni.

Czy przygotowanie projektu kuchni jest płatne?

Wykonanie projektu oraz wymiarowanie pomieszczenia jest płatne, natomiast wydatkowana kwota jest odliczona od wartości zamówienia na produkcję mebli.

Czym się różnią od siebie oferowane pakiety projektowe?

Bazowy – zawiera jedną wizualizację projektu koncepcyjnego, uwzględniającą wymiary pomieszczenia oraz wskazówki i sugestie od klienta.

Plus – jest rozbudowaną wersją pakietu bazowego i zawiera dodatkowo kompletną specyfikację materiałową.

Kapitalny to najbardziej rozbudowana usługa projektowa, w której uwzględniliśmy założenia pakietów bazowego i plus. Dodatkowym atutem jest w tym przypadku przygotowanie pełnej dokumentacji technicznej dla producenta, a także nadzór wykonawczy przy produkcji i montażu kuchni. projektant reprezentuje klienta w kontaktach z producentem.

Czy projektant pomoże mi w doborze materiałów wykończeniowych?

TAK. Projektant zaprezentuje próbki rekomendowanych materiałów.

Czy mogę przygotować własny projekt kuchni i omówić go z projektantem?

TAK. Zapraszamy z własnym projektem celem omówienia go z projektantem

Czy projektant pomoże mi w aranżacji innych powierzchni mieszkalnych?

Projektant służy wszelkim wsparciem na wszystkich etapach budowy/remontu.

Czy projektant pomoże mi nadzorować ekipę montażową?

Decydując się na KAPITALNY pakiet projektowy, otrzymasz kompleksową usługę projektowania oraz wsparcie i kontrolę projektanta przy realizacji wszystkich etapów zamówienia, łącznie z nadzorem wykonawczym oraz przygotowaniem niezbędnej dokumentacji technicznej.

Jak złożyć zamówienie na projekt kuchni?

Zlecenie można złożyć bezpośrednio w salonie kuchni przy ul. Bartyckiej 114 w Warszawie, poprzez e-mail kuchnie@kim24.pl lub telefonicznie 22 55 96 596.

Czy wprowadzenie zmian w gotowym projekcie powoduje dodatkowe opłaty?

Każdy pakiet projektowy uwzględnia naniesienie jednej poprawki.
Kolejne zmiany są dodatkowo płatne.

Czy kupię u Was inne materiały budowlane przydatne do remontu kuchni?

Tak. Zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych przy ul. Bartyckiej 114 w Warszawie lub do zakupów na kim24.pl. Mamy bogatą ofertę materiałów budowlanych oraz wykończeniowych, niezbędnych do każdej budowy lub remontu.

Czy będąc klientem salonu kuchni otrzymam rabat przy zakupie materiałów budowlanych?

TAK. Oferujemy specjalne warunki zakupowe dla klientów zamawiających u nas kuchnie.

Czy mogę zwrócić niewykorzystane materiały budowlane?

Wszelkie informacje dotyczące zasad zwrotu towarów w naszych sklepach udostępniamy poniżej:

sklepy stacjonarne przy ul. Bartyckiej 114 w Warszawie – (kliknij Regulamin)

sklep on-line kim24.pl – (kliknij Regulamin)

Czy mogę zamówić transport zakupionych towarów?

Tak. Firma posiada rozbudowaną flotę samochodów dostawczych oraz ciężarowych, zdolnych dostarczyć każdy ładunek, w dowolnych ilościach i gabarytach. Wystarczy zgłosić taką potrzebę podczas zamawiania / zakupu towarów i ustalić preferowany termin dostawy.

W jakim rejonie realizujecie Państwo usługi projektowania i produkcji mebli?

Usługi realizujemy na terenie Warszawy i okolic.

Jak złożyć zamówienie na produkcję mebli kuchennych?

– prześlij do nas projekt, my go sprawdzimy,
– zaakceptuj wstępną wycenę,
– umów z nami wizytę stolarza w celu szczegółowych pomiarów,
– zaakceptuj końcową wycenę produkcji i montażu,
– my przygotujemy dla Ciebie umowę
– wpłać zaliczkę jako potwierdzenie zawarcia umowy

Czy mogę zamówić meble na podstawie projektu innego architekta?

TAK, ale projekt będzie wymagał weryfikacji przez doradcę klient.

Czy mogę zamówić inne meble - nie koniecznie do kuchni?

TAK. Realizujemy wszystkie projekty w zakresie stolarki użytkowej. W salonie kuchni zaprezentowaliśmy np. szafy pod zabudowę z szeroką ofertą organizerów w środku. Wykonamy każdą zabudowę meblową.

Czy urządzenia AGD zamontowane w kuchniach ekspozycyjnych stanowią ofertę sprzedażową?

Tak – współpracujemy z markami Beko, Grundig oraz Franke.

Warunki rozliczenia za projekt kuchni?

Usługa projektowa opłacana jest z góry, natomiast przy realizacji produkcji mebli, koszt usługi jest odliczany od wartości zamówienia.

Warunki rozliczenia za produkcję mebli.

Warunkiem rozpoczęcia produkcji jest wpłata zaliczki, będąca jednocześnie formą akceptacji zapisów umowy. Pozostała należność powinna wpłynąć do nas najpóźniej dzień przed zakończeniem prac montażowych.

Jaki jest czas oczekiwania na wyprodukowanie i montaż kuchni?

Czas realizacji zamówienia:
– ustalamy indywidualnie po zakończeniu projektowania i akceptacji warunków umowy,
– uzależniony jest od wielkości zamówienia oraz trudności prac wykonawczych.

Zamówienia realizujemy zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Z jakich surowców wykonujecie blaty kuchenne?

Do produkcji blatów wykorzystujemy płyty laminowane, spieki kwarcowe, konglomeraty kwarcowe, kamienie naturalne oraz płyty kompaktowe Getalit.

Czy transport mebli do klienta jest płatny? - mieszkam 20 km za Warszawą

Transport mebli wliczany jest w cenę produkcji mebli.

Jak przygotować pomieszczenie dla ekipy montującej kuchnie?

Należy udrożnić i zabezpieczyć przejścia do pomieszczenia, w którym będzie prowadzony montaż, aby uniknąć nieprzewidzianych szkód. Jeśli warunki lokalowe pozwalają, warto przygotować osobne pomieszczenie do składowania mebli przed ich docelowym montażem. W kuchni powinny być doprowadzone wszystkie media do podłączenia urządzeń AGD, zlewu i oświetlenia.

Czy otrzymam pomoc przy montażu urządzeń AGD zakupionych indywidualnie?

Tak – prawidłowy montaż mebli kuchennych wymaga zamontowania równocześnie wszystkich urządzeń AGD oraz dodatkowego wyposażenia. Klient powinien zakupić wszystkie materiały i urządzenia przed montażem. Warto skonsultować takie zakupy z projektantem.

Czy mogę wykonać montaż mebli sam?

Meble wykonywane na zamówienie, montowane są wyłącznie przez naszych wykwalifikowanych pracowników.

Jak wygląda proces odbioru gotowej kuchni?

Klient sprawdza wszystkie elementy kuchni pod kątem estetycznym i użytkowym, jak również weryfikuje jakość montażu, połączeń oraz wszelkie mechanizmy zastosowane w kuchni jak zawiasy, szyny, szuflady, ciche domykanie itp.

Jakie są warunki gwarancji?

Producent mebli udziela 2-letniej rękojmi, licząc od dnia protokolarnego przekazania do użytkowania przedmiotu umowy. Klient uzyskuje także gwarancję producenta na zastosowane podzespoły i materiały wykończeniowe.

Jak działa serwis gwarancyjny?

2 miesiące po zmontowaniu i obciążeniu kuchni wykonujemy regulację mebli. Pozostałe warunki gwarancji wynikają z zawartej umowy.

Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamacja wyłącznie w formie pisemnej musi zawierać numer zamówienia oraz opis uszkodzeń. Należy także dołączyć zdjęcia elementów, których reklamacja dotyczy. Czas odpowiedzi na zgłoszenie wynosi maksymalnie 14 dni i uzależniony jest od rodzaju zgłoszenia. Jeśli okoliczność wpływa bezpośrednio na komfort lub niemożność użytkowania kuchni, reagujemy w trybie awaryjnym.

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close